#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Jesteśmy agencją młodą stażem, ale jednocześnie praktyczna wiedza czyni z nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji na rynku. Tworzymy zgrany zespół profesjonalistów, którzy pracowali dla największych, z sukcesem mierzyli się z potężnymi budżetami i wciąż mają apetyt na więcej…

#doradztwo strategiczne i kreatywne to wiedza i doświadczenie, którymi chcemy się podzielić. Praktyczne rozwiązania poparte doświadczeniem zebranym w trakcie przygotowywania wielu kampanii dla produktów ze wszystkich segmentów rynku. Wiedza zweryfikowana zarówno przez sukcesy jak i porażki, wpleciona we współczesny kontekst kulturowy.

#zintegrowane kampanie komunikacyjne. Mimo drastycznych zmian stylu życia w społeczeństwie #storytelling nadal siedzi głęboko w ludzkiej świadomości. Opowiadamy historie zmieniając język w zależności od specyfiki kanału przekazu. Wartość emocjonalna oraz warsztat, dzięki któremu potrafimy „kodować” komunikaty, przekładają się na siłę i jakość przeżyć u konsumenta. Inspirują do samodzielnego myślenia i dokonywania WŁASNYCH odkryć dotyczących produktu.

#digital arts & crafts. Nieustanne podążanie za transformacjami otaczającej nas „płynnej rzeczywistości” to chyba najciekawszy element naszej pracy. Jeszcze bardziej pasjonujące jest aktywne wpływanie na rytm i kierunek tych zmian. #mobile, #media społecznościowe, #content marketing to elementy nowego, cały czas ewoluującego języka komunikacji, bez znajomości którego wiele zjawisk wydaje się niezrozumiałych.

#wsparcie sprzedaży, #retail, efektywne działania komunikacyjne stawiają na pierwszym miejscu skuteczność realizacji celów sprzedażowych. Obecnie nie jest to możliwe bez współdziałania trzech stron procesu – producenta, sprzedawcy i konsumenta. Projekty wykorzystują w większości rozwiązania interaktywne, a pozycję dominującą zajmuje technologia.

#programowanie produktu, (product design) to złożony algorytm tworzenia nowych produktów łączący #design z technologią, potrzebami konsumentów oraz uwarunkowaniami sprzedaży. Ogromny wpływ na proces tworzenia ma zrozumienie przemian kulturowych społeczeństw tak w obszarze konsumpcji jak i generalnie stylu życia.

Możliwości firmy, szczególnie działającej w obszarze komunikacji, zależą wyłącznie od ludzi, którzy tę firmę tworzą. Każdy z nas jest sumą doświadczeń i umiejętności, talentu i predyspozycji, warsztatu i pasji. Kultura współpracy, poziom relacji z Klientem oraz wartość warsztatu są pochodną tych funkcji. Poznaj nas i nasze możliwości.