#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Ferrero Rocher

- Złoty miesiąc -

Złote promocje i niecodzienne eventy w tradycyjnym Złotym Miesiącu Ferrero Rocher przeprowadzone 2 razy z rzędu.

JAK

zachęcić konsumentów, by wzięli udział w konkursie z okazji Złotego Miesiąca Ferrero Rocher? Połowa sukcesu to smakowity produkt, ale druga połowa należała do nas.

Zaproponowaliśmy proste konkursy z fantastycznymi nagrodami i zorganizowaliśmy promocje w 100%.

Za pierwszym razem w warszawskich Złotych Tarasach odbył się fantastyczny całodniowy event dla 30 zwycięzców, którzy mieli jedno zadanie – wydać 10000 zł i spełnić marzenia życia.

Za drugim wysłaliśmy 15 zwycięzców i ich osoby towarzyszące na weekend w stolicy mody Mediolanie i sfinansowaliśmy ich zakupy do sumy 10000 zł.

Komunikacja trafiła do telewizji, prasy i internetu.

TAK

powstały kampanie z okazji Złotego Miesiąca Ferrero Rocher w Polsce.