#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Fortuna

- Dbaj o siebie. To proste! -

Fortuna „idzie w stronę” prozdrowotną, ponieważ zaproponowała swoim konsumentom, a w zasadzie głównie konsumentkom nowe soki funkcyjne Karotka+, które pomogą im zadbać o siebie w każdym aspekcie.

JAK

Przekonać konsumentki do spróbowania nowych soków? Uzmysłowić im, że gotowe soki Karotka+ są równie smaczne, jak te robione w domu, ale posiadają dodatki, których domowym sposobem nie dodamy. I to jest właśnie ta przewaga – len, aloes, zielona herbata czy witaminy wpływają zarówno na skórę, jak i utrzymanie odpowiedniej wagi ciała.

Nagraliśmy kilka krótkich filmów, w których w lekki i zabawny sposób opowiadamy, jak zrobić koktajl funkcyjny na bazie marchwi. Do momentu dodania specjalnego składnika proces wygląda jak przygotowywanie zwykłego soku, a schody zaczynają się na etapie „dodawania” właściwości zdrowotno-kosmetycznych, bo jak tu sięgnąć po aloes czy len?

Komunikacja trafia do internetu i prasy.

TAK

powstaje kampania FORTUNA. DBAJ O SIEBIE. TO PROSTE!