#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

ŁOWICZ

- Samo najlepsze -

Jak świat światem mamy chcą karmić swoje dzieci tym, co najlepsze. Jak świat światem dzieci potrafią z byle powodu zniechęcić się nawet do najlepszego dżemu.

JAK

przełamać uprzedzenia tak wybrednych konsumentów, jakimi z pewnością są najmłodsi i sprawić, żeby jednak zjadły dżem nie tylko na śniadanie?

Ustalamy, że wszystkie dzieci lubią dżemy owocowe, ale szkopuł w tym, że niektóre z nich po prostu nie akceptują tradycyjnej dżemowej konsystencji – skórek, pestek i grudek. Świetnie się składa, bo nowy produkt Łowicza ikona kategorii produktów dżemowych jest absolutnie gładki, zrobiony z samych owoców i słodzony wyłącznie sokiem jabłkowym.

Nagrywamy piosenkę, w której w 30 sekund przedstawiamy dziecięcy punkt widzenia oraz owocowe rozwiązanie problemu.

Kręcimy spot, w którym prezentujemy szatę graficzną nowego opakowania, wzbogaconą o „dziecięce” elementy – owoce o uśmiechniętych buziach.

Komunikacja trafia do telewizji, VOD, internetu, prasy i na duży ekran, wyświetlana przed kinowymi hitami

TAK

powstaje kampania Łowicz. Samo najlepsze. Dla dzieci