#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Naturima

- Zbliża do natury -

Konsumenci pragnąc bliskiego kontaktu z naturą szukają wytchnienia i natury w miejskiej przestrzeni. Chcą być blisko przyrody, korzystać z jej darów w czystej, nieskomplikowanej formie, ale nie porzucać miasta.

JAK

przekonać konsumentów do spróbowania zupełnie nowego produktu w kategorii?

Najpierw znajdujemy naturalne środowisko dla Naturimy. Ponieważ nowy produkt to zdrowe tłuszcze roślinne, w tym olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, zero konserwantów, sztucznych barwników i aromatów, umieszczamy Naturimę tam, gdzie ceni się naturalne jedzenie, a ludzie odżywiają się świadomie – w Śniadaniowni.

Właśnie tam powstaje spot, w którym o zaletach Naturimy opowiadają kobiety prowadzące bar śniadaniowy.

Komunikacja trafia do telewizji, prasy i internetu.

TAK

powstaje kampania Naturima. Zbliża do natury