#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Paola

- Najsłodsze chwile -

Życie, to chwile, z których każda ma niepowtarzalny smak oraz zapach. I chociaż chwile dawno minęły, najsłodsze wspomnienia wciąż poruszają wyobraźnię i emocje.

JAK

opowiedzieć o smaku? Jakiego użyć języka, aby konsument poczuł smak produktu na własnym języku? I żeby chciał więcej?

Każdy ma wspomnienia. Tym dobrym towarzyszą dobre emocje. Uciekamy się więc do dobrych wspomnień i idziemy tropem dobrych emocji; emocji, towarzyszących konotacjom smaku. W warstwie wizualnej serwujemy naturalne ujęcia produktu, intensywne, nawet sensualne. W ten sposób wiążemy indywidualne wspomnienia z konkretnymi, zmysłowymi skojarzeniami. Słodko jest wspominać.

Spoty można zobaczyć w telewizji w kanałach głównych i tematycznych oraz w mediach społecznościowych.

TAK

powstaje nowa kampania Paola. Najsłodsze chwile.