#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

Parkiet

Kampania wizerunkowa pisma Parkiet. Zaskakująca konwencja wzbudziła zainteresowanie nie tylko znawców tematów finansowych.

JAK

sprawić, by tak bardzo sprofilowana i „poważna” gazeta przemówiła zarówno do stałych czytelników, którzy czerpią z niej informacje dotyczące rynku finansowego, jak i tych, którzy dopiero się tego uczą?

Postanowiliśmy w nowy sposób spojrzeć na indeksy giełdowe, a w zasadzie ich nazwy. Zauważyliśmy, że jeśli potraktować je z humorem, pokazują inne, zabawne oblicze. Takie podejście zaskoczyło stałych czytelników, jak również zmniejszyło dystans młodych adeptów sztuki giełdowej. Jeśli coś jest zabawne, dużo łatwiej to oswoić.

Komunikacja trafiła do prasy.

TAK

powstała kampania wizerunkowa pod hasłem Parkiet. Z tego wnioskuję.