#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

BRAZILMANIA

- GORĄCE RIO Z TIC TAC -

Pastylki Tic Tac to nie tylko orzeźwienie, ale również dobra zabawa, dlatego zaproponowaliśmy młodym ludziom mnóstwo fun’u w internecie, nagrody w realu, a nawet wyjazd do gorącej Brazylii.

JAK

sprawić, by target zainteresował się promocją, która ma miejsce w sieci? Trzeba obiecać dobrą zabawę, która się opłaca. Próg wejścia ustaliliśmy na bardzo niski, ponieważ każde opakowanie Tic Taca zwierało kod umożliwiający wzięcie udziału w rywalizacji.

Kręcimy wiele godzin materiału telewizyjnego w Brazylii, z którego powstaje ok. 30-minutowa gra interaktywna na stronie. Spośród trzech przewodników – brazylijska tancerka, surfer i imprezowicz – gracz wybiera swojego „dobrego ducha” i poznaje jego świat. Bierze udział w grach, zabawach i konkursach, za które może wygrać wspaniałe, letnie nagrody dzienne. Są również specjalnie premiowane zadania, których zwycięzcy zostaną wyłonieni po zakończeniu promocji i wygrają wyjazd do Rio wraz z osobą towarzyszącą. Jest o co walczyć, szczególnie, że każdy kolejny kod pozwala na ponowne wejście do gry.

Wrzucamy materiał na stronę promocji, a reszta dzieje się sama. Młodzi ludzie wchodzą kontrolnie pierwszy raz i dają się porwać zabawie. Teraz już przez cały okres trwania promocji będą wracać i ponownie próbować swoich sił w różnych konkurencjach. Walczą i wygrywają!

TAK

powstaje akcja promocyjna Tic Tac o potężnym zasięgu z grą interaktywną pod nazwą Brazilmania.