#IDEE #KONCEPCJE #STRATEGIA #SŁOWA #OBRAZY #360 #FILOZOFIA #KULTURA #STORYTELLING #NEWPRODUCTDEVELOPMENT #DIGITAL #DESIGN #SHOPPER #MOBILE
Szukaj

TIGER

- POWER IS BACK -

W dzisiejszym świecie młodzi, którzy ciągle stawiają czoła nowym wyzwaniom potrzebują dodatkowej porcji energii.

JAK

trafić do młodych konsumentów z komunikatem, że to właśnie Tiger jest dla nich optymalnym zastrzykiem energii w grze zwanej „życie”?

Przemawiamy językiem grupy docelowej – spoty TV czerpią ze stylistyki gier komputerowych. Animacja miesza się ze światem rzeczywistym. Widzimy, jak dzięki Tigerowi kłopotliwe, stresujące, a nawet niebezpieczne sytuacje zmieniają się w dynamiczne animowane pojedynki. Wygrywa ten, kto ma extraspryt, extrawytrzymałość, extrasiłę. Wygrywa ten, kto ma Tigera. Power is back.

Spoty trafiają do telewizji. W internecie umieszczamy utrzymaną w stylistyce reklam stronę, na której podkreślamy kluczowy atrybut Tigera – energię. Działania promocyjne obejmują również aktywacje na Facebook’u.

TAK

powstaje nowa kampania Tiger. Power is back.